Nyt

Reklamen for oktoberfest kan blive en helt anden herefter, hvis den tyske justisminister får det som han vil.

 

Hvad er det med tyskere, der gør alle sikringer blæser fra tid til anden?

Som reaktion på de seksuelle overgreb i Köln på nytårsaften, ønsker Tysklands justitsminister Heiko Maas nu at forbyde “sexistisk” reklame for at få et “moderne kønsbillede” i landet”, skriver Frankfurter Allgemeine.

Konsekvensen af ministerens forslag ville angivelig blive slutten på reklame som “reducerer kvinder til kønsobjekter”.

Men i betragtning af hvor lidt der skal til, for at testosterombomber fra Islamistan anser en kvinde som kønsobjekt, er forslaget ensbetydende med islamisering. Integrationen forsøges kort sagt opnået på det mørkeste islams præmisser, som man snarere skulle have erklæret åndelig krig.

FDP-leder Christian Lindner er ikke nådig med justitsministeren:

“Heiko Mass tager næste skridt i retning barnepigestaten, hvor man ikke har tiltro til borgerne og anser forbrugerne som umyndige.”

“Hans planer om forbud mod nøgenhed og seksualiseret reklame er en spidsborgerlighed som knapt kan overgåes. Det at pakke ind kvinder for at holde mænd i tøylene er noget man kunne forvente af religiøse ledere for radikal islam, men ikke af den tyske justitsminister.”

Lindner har åbenbart ikke affundet sig med underkastelsens logik, som ministerens udspil er helt i tråd med.

ANNONSE

2 svar til “Et andet udslag af underkastelsens logik”

  1. NettTrollet siger:

    Når Tysklands justitsminister mener at sharia har et moderne kjønnsbilde som vi bare må følge, så er det på tide å slukke lyset, takke for seg, låse døra og dra et sted langt fra islamismen.

  2. Chanah Robinsky siger:

    et godt råd til merkel køb dig en burqa og en bedemåtte bank dit hoved i gulvet 5 gange dagligt og voila problemet er over, måske ikke lige med den hovedpine du har påtaget dig ved at banke dit hoved i gulvet 5 gange dagligt